Servis merilnikov krvnega tlaka

Vsi merilniki krvnega tlaka Nissei imajo 10 let garancije na merilnik in 1 leto garancije na manšeto. Če menite, da merilnik ne kaže točne meritve ali pa se pojavlja kakšna druga napaka nas najprej pokličite in dobili boste nadaljnje napotke. Morebitna reklamacija bo rešena zelo hitro. Velika verjetnost je, da se merilnik krvnega tlaka pregleda in/ali popravi ter pošlje nazaj stranki isti dan ko prispe na servis, kar pomeni, da je reklamacija rešena lahko že v treh dneh (vključno z dostavo pošte).

V primeru reklamacije nas pokličite na 07 30 45 746 ali 07 30 44 555 vsak delovnik med 7:00 in 16:00.

Reklamiran izdelek pošljite na naslov:

”Servis”
Prolat d.o.o.
Praproče 9
8210 Trebnje

Izdelku priložite še:

– račun,
– kratek opis napake,
– vaše osebne podatke za dostavo pošte vključno z vašo telefonsko številko.

Potrudili se bomo, da bomo reklamacijo rešili v najkrajšem možnem času.